Відділ освіти, культури та спорту Якушинецької сільської ради

ПОСЛУГИ

Фахівці інклюзивно-ресурсного центру здійснюють:

  • комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини;
  • визначають наявність особливих освітніх потреб;
  • розробляють рекомендації щодо типу навчальної програми відповідно можливостей дитини з особливими освітніми потребами та надають відповідний висновок, щодо організації та надання психолого-педагогічної допомоги таким дітям;
  • надають психолого-педагогічну допомогу дітям з особливими освітніми потребами;
  • забезпечують системний кваліфікований супровід осіб з особливими освітніми потребами;
  • консультують педагогічних працівників та батьків з питань організації інклюзивного та індивідуального навчання;
  • організовують інформаційно-просвітницьку діяльність;
  • взаємодіють з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, службою у справах дітей щодо надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами починаючи з раннього віку.

Експертно-діагностична діяльність ІРЦ включає в себе:

  • первинний прийом батьків;
  • комплексну оцінку розвитку дитини;
  • засідання з метою узагальнення результатів комплексної оцінки, розробки висновків про комплексну оцінку та рекомендацій.

     Ініціаторами комплексного психолого-педагогічного оцінювання є лише батьки дитини або її законні представники, у таких випадках:

  • дитина зіштовхнулася з труднощами у навчальній діяльності;
  • є проблеми зі встановлення контактів з оточуючими (із соціальним середовищем);
  • має порушення розвитку:
    • інтелектуальні порушення;
    • порушення зору;
    • порушення слуху;
    • порушення опорно-рухового апарату;
    • порушення мовлення;
    • складні порушення психофізичного розвитку;
  • відрізняється від інших дітей групи «норма» та ін.

      Батьки/законні представники дитини звертаються до ІРЦ за шість місяців до початку навчального року. Можуть перед проведенням комплексного оцінювання звернутися до закладу освіти, який вони обрали, для зарахування дитини.